"Oli synkeä musta yö! Taivas salamoi ja pilvet paiskoivat vettä. tyhjällä tehtaalla nurkassa sängyssä makaava karvainen poika riistäytyi irti lepositeistään! yössä kuului kimeä vislaus ja pojan urhea lehmä laukkasi paikalle ja poika ratsasti yön pimeyteen urhean Salamansa selässä!"

TÄTTÄDÄDÄÄ!! DÄDÄÄDÄDÄÄÄ! :D olutta vol 389........ tai 7... 

J: Eli jee näin me alotellaan meijän SIIS NIINQ MUN!! Jiin!! ihQ.....

K: HEYYY!!!!!!!

J: ..no joo meijän molempien blogiiii :DD 

K: niin et eihän täz mennykää ku pariviikkoo täs alottelemises mut hyvin suunniteltu on puolikstehty.....

J: IHQ oot teini! vittu mä oon niiiiin aikuineeen! :DD puoliks suunniteltu on valmiiks tehty xDD

K:...ja sitä ikää oli?

J: Jeppe 15weee ;D ja katja 50wee?? 

K:melkei joo :Dmaatila

joo eli iha tosissaan.... nojoo mut kuitee :D eli me päätettiin pistää meijän nerokkaat känni/ilta/väsy/separi/kehari/lapsi.....lapsen/kissa/koira/maatila/mies/nais/rööki/kahvi/aamu/kylpy/juntti... miten tää alko tää lause...? siis no noi edellämainitut olotila (joo maatila ei oo olotila mut shh!) läpät tällai jakoon kaikille ku ...PASKA... no ei haluta olla ainoita jotka nauraa meille :D 

ESITTELYT 

Kätjä (50w)

kätjä on ryppyinen. sen maha on kuin pullataikina! siis ei sillä et se ois niinku iso tai mitään mut se

näyttää ja tuntuu silt. Kätjä ei oikeesti oo viiskymppinen hyvä et säkäl koht puolet siitä. Se on ilonen ja ihana ihminen ja rakastan sitä tosi paaaaaaaljon! se on vähä drama queen ja ottaa asioit vähä tosissaa välil ja purkaa juttui muhun mut ei se nyt niin haittaa ku saan kuitenki sen aika usein hymyilee (((: se on ehkä mun paraskaveri ku suostuu asuu mun kaa ja jaksaa mua (: NUUNUU!!

Se osaa olla tosi itsepäinen mut jotenki se tekee siit särmikkään ku se on niin asenteellinen (:

Se usein vaan istuu himas tai käy itikses lidlis. yleensä se ostaa maitoo.

(jeppe kirjotti) 

 

Jeppe (15w)

(siis välillä tuntuu, että se on kyllä 12w ;D )

Jeppe on tatuoitu ja lävistetty blussapallo... Yksi ihanimmista ihmisistä ketä mie tunnen, super sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva (vaikkakin muutama ihminen sitä rassaa ja pahasti, mutta ketäpä ei) Jeppe tykkää makoilla sylissä ja jaksaa nauraa mun tyhmille jutuille, jopa kestää mun jääräpäisyyttä ja kiukkuilua. osaahan toi mun rypsiporsas (valkosipulin makuinen) kiukutella, mutta yleensä vaan oikeista asioista. Rakas ysti ja se parhain (kuolen tylsyyteen kun se lähtee tampesteriin)

 

Zerbba (4w)

Kätjä on Zerpan äiti. (tai iskä.. o_O) 

zerppa on kohta 4vee typykkä joka heittelee loistavia lentäviä lauseita ja elämän tosiasioita ja kysyy ja toteaa aina ne oikeet asiat! (:   "onks rokotiiliopas (jeppe) vamppi? Z: JOOO!!!"

WhiteNinja: gggggggggggggggggggggggggggggfcv                                                     233333333333333333333333333333333333333333333333333333333333§2

 

eli siis tää on tämä aloitus kappale odottakaa innolla kaikkea tulevaa!